19" LCD Philips 190S scherm doet niets meer.

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 785
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

19" LCD Philips 190S scherm doet niets meer.

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Enige tijd geleden heb ik 2 schermen gebruikt op de computer, maar naderhand het extra scherm weer afgekoppeld.
Dat is nu ruim een jaar geleden.
Vandaag wilde ik dat scherm weer gebruiken en sloot het aan op mijn laptop en daarna drukte ik op de aan/uit knop en er gebeurde helemaal niets.
Als ik de videokabel weer losmaak en ik druk op de aan/uit knop, dan gebeurt er ook niets.
Er is niets mis met de stroomkabel, want die heb ik al verwisseld en gecontroleerd.
Maar de laptop herkent het apparaat wel meteen als ik de videokabel aansluit, dus er gebeurt dan wel iets.
Wat kan ik nog meer doen in een poging het scherm werkend te krijgen?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1761
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: 19" LCD Philips 190S scherm doet niets meer.

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De laptop reageert als je de videokabel aansluit, er is blijkbaar niets mis met de voeding.
Je hebt de videokabel losgemaakt op de laptop en dan gaat het scherm niet aan.
Vaker zie je dat er een losse videokabel kan worden aangesloten op zo'n scherm.
Er kan ook iets mis zijn met de videokabel, heb je die ook al los gehad van het scherm?
Wanneer je de kabel losmaakt van het scherm en je drukt dan op de aan/uit knop, gebeurt er dan nog steeds niets?
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
hutsefluts
Berichten: 785
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Re: 19" LCD Philips 190S scherm doet niets meer.

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Hij doet het weer!!!
Nadat ik de kabel had losgemaakt van het scherm en ik drukte op de aan/uit knop, toen ging het lampje weer branden en zag ik het bekende venstertje dat zegt dat er geen signaal is.
Daarna heb ik de kabel opnieuw aangesloten, eerst op de het scherm om te zien of er iets raars gebeurde, maar er gebeurde niets raars.
Dus aan de videokabel ligt het dan niet.
Toen heb ik de andere kant ook weer op de laptop aangesloten en nu heb ik weer beeld.
Super en bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten