Mijn Pinterest doet niet wat het moet doen, wat is er aan de hand?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
clara
Zodiac:

Mijn Pinterest doet niet wat het moet doen, wat is er aan de hand?

Ongelezen bericht door clara »

Ik kon op Pinterest onbeperkt klikken op afbeeldingen om steeds naar andere borden en pins te gaan.
Na een update van firefox is Pinterest vreemd gaan doen.

Als ik op de pagina van Pinterest in het overzicht de borden bekijk en er op een klik, dan zie ik de afbeelding gelijk.
Klik ik vervolgens op de gerelateerde pins, dan verschijnt er een lege pagina.
- Als ik op terug klik dan verschijnt het bord weer.
- Klik op de gerelateerde pin en klik vervolgens in de adresbalk op "verversen", verschijnt de gekozen pin wel.

Kan je mij vertellen wat er aan de hand is?
Het is niet prettig werken met Pinterest op deze manier, dus zou ik graag willen weten hoe ik mijn "oude instellingen" van Pinterest weer terug kan krijgen.
....pdf
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Mijn Pinterest doet niet wat het moet doen, wat is er aan de hand?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Uit het document in de bijlage maak ik op dat je via de website whatismybrowser.com hebt ontdekt welke versie van Firefox je gebruikt, dat is de laatste van maart 2017.
Op de afbeelding kan ik zien dat een belangrijk onderdeel (Java) niet is ingeschakeld of bijgewerkt.
Flash lijkt ook niet meer up to date te zijn en zal mogelijk bijgewerkt moeten worden.
Veel websites maken gebruik van Java, het is dus goed mogelijk dat je website niet naar behoren functioneert omdat Java niet is geïnstalleerd.
Belangrijk om te weten is dat Java onderdelen niet meer ondersteund worden in Firefox vanaf maart 2017.
Dat heeft o.a te maken met veiligheid.
Je zult na het installeren van Java en het bijwerken van Flash een andere internet browser (zoals MS Edge of Opera) moeten gaan gebruiken als je Pinterest wilt blijven bezoeken waar je de problemen niet ervaart die je nu met Firefox hebt.
Java kan je 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”