Kan ik mijn login gegevens bewaren op een site, zodat bij het volgende bezoek alles voor inloggen al is ingevuld?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Kan ik mijn login gegevens bewaren op een site, zodat bij het volgende bezoek alles voor inloggen al is ingevuld?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Op mijn computer wil ik login gegevens voor een site bewaren, zodat ik ze niet steeds opnieuw hoef in te typen.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => n.v.t
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => n.v.t
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik heb niet altijd login gegevens bij de hand, automatisch is dan gemakkelijk.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Kan ik mijn login gegevens bewaren op een site, zodat bij het volgende bezoek alles voor inloggen al is ingevuld?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Voordat ik antwoord geef op je vraag eerst een duidelijke waarschuwing:

Laat nooit je login gegevens bewaren op een publieke computer!
Iedereen kan zo met JOUW gegevens op die site komen, met kans dat je account geblokkeerd zal worden.

Voor het opslaan van je login gegevens op jouw privé computer, moet je dan vaak 2 stappen doen.
Stap 1:
Plaats het vinkje onder het wachtwoord bij 'onthouden', waarna je gegevens in de browser op je computer bewaard zullen blijven.
Stap 2:
Bovenin het venster verschijnt een balk waar je 'ja' of 'nee' kunt klikken, kies 'ja' om je gegevens te bewaren.

:idea: Wanneer je geen keuze maakt, zullen je gegevens mogelijk niet worden bewaard.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten