Re: Hoe voeg ik bij NitroPDF in een document mijn handtekening toe?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Re: Hoe voeg ik bij NitroPDF in een document mijn handtekening toe?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb een PDF formulier ingevuld, daar hoeft alleen nog maar een handtekening bij.
  2. Vermeld relevante gegevens, bijvoorbeeld programma naam/versie, updates, etc. => NitroPDF Reader v5
  3. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Toen ik het document wilde voorzien van handtekening, vond ik daar geen plek voor. Ik wil het document niet eerst afdrukken, er vervolgens mijn handtekening op plaatsen, daarna scannen en verzenden.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik bij NitroPDF in een document mijn handtekening toe?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Een handtekening voeg je toe door de volgende stappen uit te voeren:

Stap 1:
Start het programma op.

Stap 2:
Open het document waarin je de handtekening wilt toevoegen.

Stap 3:
Klik op 'quicksign'

:!:
Als je nog niet eerder een handtekening hebt toegevoegd zal het venster leeg zijn.

Stap 4:
Klik in het venster 'manage signatures' dat opent op 'create'.
Er opent een nieuw venster met 2 kolommen.

Stap 5:
Klik in de linker kolom op 'from file'.

Stap 6:
Klik in de rechter kolom op 'browse'.

Stap 7:
Klik op de locatie waar het bestand zich bevind met jouw handtekening (.jpg, .png).
Wanneer je op de afbeelding klikt, opent het bestand zich en zie je de handtekening in de rechterkolom.

Stap 8:
Klik op 'ok' om de handtekening te gebruiken, je vindt de handtekening in het venster 'manage signatures'.
Je kunt er meerdere handtekeningen bewaren/maken.

Stap 9:
Klik op de handtekening die je wilt bekijken, het venster met de handtekening verkleurt.
In de rechterkolom zie je de handtekening vergroot weergegeven.

Stap10:
klik je opnieuw op 'quicksign' om de handtekening toe te voegen aan je PDF document.

Stap 11:
Klik nu op de handtekening die je wilt invoegen en sleep de handtekening waar die moet komen staan.
De handtekening staat in een rechthoek waarvan je de grootte kunt aanpassen.

Stap 12:
Maak de handtekening passend door de rechthoek op de plek te plaatsen waar je die wilt hebben.
Sla de gemaakte wijzigingen op en je bent klaar.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “PDF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten