Waarom kan ik in 'Live.nl' account niet meer gewoon uitloggen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 784
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Waarom kan ik in 'Live.nl' account niet meer gewoon uitloggen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Via Firefox kon ik tot vandaag altijd gewoon in de webaccount 'Live.nl' uitloggen, maar vandaag kon ik niet meer vanuit mijn mailbox uitloggen, wat nu?
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsmail/webmail => n.v.t.
  3. Indien van toepassing, versie, e.d => n.v.t
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik kon in de webaccount 'live.nl' altijd uitloggen, nu ineens niet meer.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Ik heb er niets veranderd.

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik in 'Live.nl' account niet meer gewoon uitloggen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ik heb ook een Microsoft live.nl account en ik heb een manier gevonden om toch uit te kunnen loggen.
Stap 1:
Wat je dan moet doen is eerst links bovenin op het rondje met foto of letters klikken, zoals je dat normaal ook deed.
Maar omdat de 'uitloggen' button daar niet meer staat, kan je klikken op 'mijn account'.
Stap 2:
Je komt dan in een ander venster terecht, waarin rechts bovenin nog steeds het rondje met foto of letters staat.
Als je daar op klikt, opent een venster met rechts bovenin 'afmelden'.

Dit is een andere manier om toch uit te kunnen loggen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik in 'Live.nl' account niet meer gewoon uitloggen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als ik met Firefox en/of Waterfox inlog, dan kan ik wel gewoon de 'afmelden' button of link vinden.
Wanneer je dat probleem eerder nog niet hebt gehad, dan kan je eerst proberen of het verwijderen van de geschiedenis van vandaag in Firefox te wissen helpt.

Dat doe je in 2 delen, deel 1 is eerst de mailbox sluiten.
Volg in deel 2 onderstaande stappen.
Stap 1:
Klik in de browser rechts bovenin op het icoon met 3 balkjes te klikken.
Stap 2:
Klik in het menu op 'opties'.
Stap 3:
Klik in het venster dat opent op 'privacy .. beveiliging'.
Stap 4:
Scroll in de rechter kolom naar beneden, naar geschiedenis, klik op de button 'geschiedenis wissen'.
Stap 5:
Controleer in het venster dat opent of 'vandaag' is geselecteerd.
Als dat niet het geval is, klik dan in het venster dat opent op het pijltje dat naar beneden wijst en kies 'vandaag'.
Stap 6:
Klik tot slot op 'ok'
Stap 7:
Log opnieuw op in je mailbox, om te zien of de instellingen voor het uitloggen zijn hersteld.

Probeer anders eens of je met een andere browser (MS Edge, Opera, Waterfox, Vivaldi) wel gewoon de 'afmelden' button kunt vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten