Hoe moet ik nu mijn monitor met VGA kabel aansluiten op Asus Prime Z390a?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe moet ik nu mijn monitor met VGA kabel aansluiten op Asus Prime Z390a?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb nog een (HD) scherm met VGA kabel, maar die kan ik niet aansluiten op het nieuwe Asus moederbord.
  2. Indien van toepassing, relevante gegevens => Nieuw Asus moederbord.
  3. Indien van toepassing, specifieke details => Op het moederbord zie ik alleen een display port en HDMI poort
Indien van toepassing, overige relevante gegevens, zoals aangebrachte wijzigingen e.d => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe moet ik nu mijn monitor met VGA kabel aansluiten op Asus Prime Z390a?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je een HD monitor hebt, zou het mogelijk kunnen zijn dat er ook een 'HDMI' aansluiting aanwezig is.
In dat geval kan je je monitor met een HDMI-kabel op je computer kunnen aansluiten.
Als dat op jouw monitor niet het geval is dan kan je ook nog een convertor kabel kopen die je op je 'display port' aansluit en aan de andere kant op je VGA kabel.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Re: Hoe moet ik nu mijn monitor met VGA kabel aansluiten op Asus Prime Z390a?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

De monitor is al wat ouder, dus heb ik een convertor kabel gekocht voor de VGA kabel.
Het werkt nu, bedankt.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten