Welke kabel heb ik nodig om gegevens van USB naar Samsung Tab A tablet te krijgen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Welke kabel heb ik nodig om gegevens van USB naar Samsung Tab A tablet te krijgen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Hoe krijg ik gegevens van USB stick op mijn tablet?
  2. Soort en type kabel => n.v.t
  3. Connector => n.v.t
  4. Vermeld relevante gegevens, bijvoorbeeld merk, e.d => Op mijn Samsung Tab A tablet wil ik software van USB downloaden.
  5. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => n.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke kabel heb ik nodig om gegevens van USB naar Samsung Tab A tablet te krijgen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ik denk dat je het dan over een OTG (On The Go) connector en/of cardreader hebt.
Deze kan je in allerlei variaties kopen, met verschillende aansluitmogelijkheden e.d.
Eigenlijk is het een convertor kabel van USB-a naar micro/mini USB b en/of c.
Klik 'hier' voor eventuele mogelijkheden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke kabel heb ik nodig om gegevens van USB naar Samsung Tab A tablet te krijgen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Om de inzet te verbreden, zou ik kiezen voor 'Card Reader 4 in 1 Micro USB naar USB, SD en micro SD kaart reader', zodat je niet alleen van micro USB naar USB kunt lezen/schrijven, maar ook van en naar flashdisks.
Dit apparaat is al onder €5,= te koop.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten