Hoe maak ik alle verborgen en systeembestanden zichtbaar voor backup?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe maak ik alle verborgen en systeembestanden zichtbaar voor backup?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Nadat ik een backup had gemaakt van verborgen bestanden, ontdekte ik dat mijn mail niet in de map zat waar het wel staat als ik op de computer kijk.
Hoe komt het dat verborgen bestanden niet worden meegenomen in de backup als ik wel verborgen bestanden zichtbaar heb gemaakt?
Wat doe ik fout?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe maak ik alle verborgen en systeembestanden zichtbaar voor backup?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Alle verborgen bestanden, inclusief bestanden met bekende extensies en systeembestanden, kan je weergeven met de onderstaande stappen.
a. Klik op de knop Start.
b. Klik op computer.
c. Klik op de werkbalk op organiseren.
d. Klik nu op map en zoekopties, klik dan op de tab "weergave".
e. Onder de Verborgen bestanden en mappen sectie selecteer het keuzerondje Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven.
f. Verwijder het vinkje uit het selectie vakje verbergen van bekende bestandstypen.
g. Verwijder het vinkje uit het selectie vakje Beveiligde besturing en systeembestanden verbergen (aanbevolen).
h. Druk dan op de knop Toepassen en vervolgens op OK.

Nadat je alle noodzakelijke stappen hebt gedaan, controleer of je mail nu wel op de plek staat waar het ook op de computer staat.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Windows”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten