Anti-virus scanner heeft bestanden verwijderd, hoe zet ik deze terug?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Anti-virus scanner heeft bestanden verwijderd, hoe zet ik deze terug?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Na de scan verscheen een overzicht van verwijderde bestanden die ik nodig heb, hoe zet ik ze terug?
  2. Indien van toepassing merk en versie anti virus software.
    Antwoord:
    F-secure
  3. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Bij een recente scan zag ik in het overzicht bestanden die zijn verwijderd, maar deze heb ik nog nodig.
  4. Indien van toepassing de huidige situatie of/welke wijzigingen recentelijk zijn aangebracht.
    Antwoord:
    Na een hack-aanval heb ik de hele machine laten scannen op schadelijke items.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Anti-virus scanner heeft bestanden verwijderd, hoe zet ik deze terug?

Ongelezen bericht door mario64 »

Meestal moet je hiervoor inloggen op de console van het anti-virus programma.
Afhankelijk van de instellingen van het programma zal je deze bestanden waarschijnlijk in de quarantaine map gaan terugvinden.
Door de map waarin de bestanden zitten, of de bestanden te selecteren en terugzetten (toestaan) te kiezen, worden deze volgende keer niet meer in de quarantaine map geplaatst.
Maar je kunt ook de hele map uitsluiten van scannen, dan worden de bestanden ook niet meer verwijderd.
Plaats reactie

Terug naar “Anti-virus”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten