Na upgrade Windows problemen met outlook en webmail, hoe los ik dat op?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Na upgrade Windows problemen met outlook en webmail, hoe los ik dat op?

Ongelezen bericht door mario64 »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Na een upgrade in Windows werkt Outlook niet meer, maar ik kan Windows ook niet terugzetten.
  2. Indien van toepassing welke versie Windows.
    Antwoord:
    n.v.t
  3. Indien van toepassing 32/64-bit.
    Antwoord:
    n.v.t
  4. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Na de upgrade werkt Outlook niet meer in Windows.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    Na op de laptop het wachtwoord voor webmail gewijzigd te hebben, kan ik op webmail vanaf de tablet niet meer inloggen.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Na upgrade Windows problemen met outlook en webmail, hoe los ik dat op?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

als het op de tablet fout gaat met webmail nadat je het wachtwoord vanuit de laptop hebt gewijzigd, verwijder dan eerst de geschiedenis in de zoekmachine op de tablet zodat het adres opnieuw geladen moet worden en dus ook de instellingen.
Daarna opnieuw login gegevens invoeren, dat zou het probleem kunnen oplossen.

Voor je probleem in Windows op de laptop denk ik dat je de systeemscan 'sfc /scannow' er eens overheen kunt laten gaan in veilige modus met netwerkverbinding.
Controleer na de scan of alle fouten zijn hersteld.
Mochten er na de scan nog fouten zijn, omdat het programma niet alle problemen kon verhelpen, laat het dan even aan ons weten.

Problemen met Outlook kan je mogelijk verhelpen door de gebruikersaccount in Outlook eerst te verwijderen en daarna opnieuw in te stellen.
Als dat niet helpt, zou het kunnen dat instellingen uit de vorige versie voor problemen zorgen, mogelijk vanwege conflicten.

De vorige versie op de laptop kan je mogelijk wel nog herstellen vanuit 'veilige modus', want na de upgrade zijn de oorspronkelijke Windowsmappen bewaard gebleven (deze zijn verborgen).
In veilige modus kies je dan voor Windows herstellen en instellingen bewaren (oid), dus geen schone installatie want dan ben je alles kwijt.
In de systeem partitie C:\ van de laptop staan nog enkele verborgen mappen die beginnen met '$', dat zijn de recovery mappen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten