Hoe speel ik online YouTube muziekfragmenten af zonder steeds reclame onderbrekingen?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
hutsefluts Nederland

Hoe speel ik online YouTube muziekfragmenten af zonder steeds reclame onderbrekingen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Hoe speel ik YouTube geluidsfragmenten af zonder reclame onderbreking?
  2. Indien van toepassing soort/type verbinding met internet.
    Antwoord:
    n.v.t
  3. Indien van toepassing merk/provider.
    Antwoord:
    n.v.t
  4. Indien van toepassing, beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Bij het afspelen van een geluidsfragment is er vaak reclame onderbreking vanuit YouTube.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
mario64 Nederland

Re: Hoe speel ik online YouTube muziekfragmenten af zonder steeds reclame onderbrekingen?

Ongelezen bericht door mario64 »

Ik speelde YouTube fragmenten steeds af met Firefox en had ook vaker onderbreking door reclame.
Toen ben ik op het internet gaan zoeken naar een converter om het geluid zonder reclame af te kunnen spelen en kwam op 320ytmp3.com, een online converter.
Door de YouTube adreslink te kopiëren en plakken in de tekstvak van de online converter, verscheen het fragment waar ik naar wilde luisteren.
Daarna klikte ik in het venster op de tab 'audio' waarna er een nieuw venster opent.
Hier kan ik kies ik 'm4a 129kbps' naast de download button waarna er een nieuwe pagina opent met een afspeelbutton.
Als ik op 'download' button klik speelt het fragment af zonder reclame.

Klik 'hier' om rechtstreeks naar de converter website te gaan.
Plaats reactie

Terug naar “YouTube”