Mailbox is te klein, maar ik heb deze nodig, welke mogelijkheden heb ik?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
ansvannimwegen

Mailbox is te klein, maar ik heb deze nodig, welke mogelijkheden heb ik?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

Bij mijn huidige provider is de mailbox maar 100MB, maar deze is te klein en daarom steeds vol.
Daardoor mis ik soms belangrijke email.
Is er een makkelijke oplossing voor dit probleem?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Mailbox is te klein, maar ik heb deze nodig, welke mogelijkheden heb ik?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De gemakkelijkste oplossing voor je probleem is een nieuwe gratis mail account aanmaken bij bijvoorbeeld Outlook.com van Microsoft, Yahoo of Google.
Daarna kan je de email uit je kleine emailbox doorsturen naar je nieuwe mailbox.
Het registreren kost je slechts enkele minuten.
In de instellingen van de mailbox bij je provider kan je instellen dat alle email uit de mailbox moet worden doorgestuurd naar je nieuwe mailbox.
Als je niet weet hoe je het doorsturen moet instellen, kan je deze vraag aan de helpdesk van je provider voorleggen, maar vaak kan je soortgelijke vragen ook terugvinden in "veel gestelde vragen" bij je provider.

Het voordeel van een email account bijvoorbeeld bij Microsoft is niet alleen dat de mailbox behoorlijk groot is, maar dat je ook meteen toegang hebt tot allerlei online diensten zoals OneDrive en online Office met Word, Excel, etc.
Klik "hier" om meteen naar de aanmeld pagina te gaan van Microsoft voor meer informatie.
Klik "hier" om meteen naar de aanmeld pagina te gaan van Google voor meer informatie.
Klik "hier" om meteen naar de aanmeld pagina te gaan van Yahoo voor meer informatie.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”