Waarom heb ik geen beeld meer na aansluiten extra HDMI kabel naast aangesloten DVI-D kabel?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Waarom heb ik geen beeld meer na aansluiten extra HDMI kabel naast aangesloten DVI-D kabel?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Naast een DVI-D kabel heb ik ook een HDMI kabel aangesloten op dezelfde monitor, maar waarom heb ik nu geen beeld meer?
    Indien van toepassing:
  2. Merk en versie/type (LCD, HD, TOUCH, etc).
    Antwoord:
    Samsung LCD
  3. Kabelaansluiting (VGA, SCART, DVI, HDMI, Display Port).
    Antwoord:
    DVI-D
  4. Besturing systeem merk/versie.
    Antwoord:
    Windows 10
  5. Beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Na het aansluiten van de extra HDMI kabel heb ik ineens geen beeld meer.
  6. Beschrijving huidige situatie en/of welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Waarom heb ik geen beeld meer na aansluiten extra HDMI kabel naast aangesloten DVI-D kabel?

Ongelezen bericht door mario64 »

Op 1 monitor kan je niet 2 digitale video signaalkabels tegelijkertijd aansluiten.
Ik raad je dan ook aan om de HDMI kabel weer te verwijderen, omdat deze het makkelijks los te trekken is.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten