Kan je het resultaat live bekijken terwijl het wordt geschreven in Visual Studio Code?

Forumregels
Gebruik een sleutelwoord in "zoeken" om een lijst met mogelijke antwoorden te vinden.
Plaats bij veel voorkomende sleutel woorden het joker teken "*" voor en/of achter het woord.
Kan je toch geen antwoord vinden op jouw vraag, stel je vraag dan hier.
mario64 Nederland

Kan je het resultaat live bekijken terwijl het wordt geschreven in Visual Studio Code?

Ongelezen bericht door mario64 »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Terwijl ik de code in Visual Studio Code schrijf, wil ik die graag live bekijken zodat ik kan zien hoe het wordt weergegeven.
    Indien van toepassing:
  2. Merk en/of versie.
    Antwoord:
    Nieuwste versie
  3. Beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Ik schrijf de code, maar kan niet zien hoe het er uit gaat zien op de website.
  4. Beschrijving huidige situatie en/of welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
BBgebruiker1 Nederland
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Kan je het resultaat live bekijken terwijl het wordt geschreven in Visual Studio Code?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ja, hiervoor kun je dan in Visual Studio Code zoeken naar live preview (Microsoft) of HTML preview extensie en deze installeren.
Meer daarover kan je 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”