Ik zou email ontvangen, maar het zit niet in de inbox, waar is het gebleven?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Ik zou email ontvangen, maar het zit niet in de inbox, waar is het gebleven?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Recentelijk ben ik lid geworden van een forum, waarvan ik een verificatie moet hebben ontvangen om mijn email adres te verifiëren en mijn account te activeren.
Maar in mijn inbox kan ik het email niet vinden.
Ik begrijp er niets van, wat nu?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ik zou email ontvangen, maar het zit niet in de inbox, waar is het gebleven?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Hier zijn verschillende oorzaken mogelijk:

1:
Sommige email kan als spam in je spambox terecht komen.
Spam verdwijnt automatisch in de spambox, dit is ingesteld in een zogenaamde filter.
Als je in de spambox (ongewenste berichten) zoekt naar het email dat je verwacht, dan kan je in dat email ook vaak een knop vinden met tekst "geen spam".
Als je daarop klikt, zal je mailtje of email van deze afzender voortaan in de "inbox" terecht komen.

2:
Mogelijk heb je het email niet ontvangen, omdat je misschien onjuiste email gegevens hebt ingevuld.

Je ontvangt een foutmelding wanneer je email verstuurt naar onjuist geformuleerde adressen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Spam”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast