Waarom krijg ik na installatie 'Logi Capture' ineens geen beeld meer bij inschakelen Logitech webcam in video chat?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 786
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Waarom krijg ik na installatie 'Logi Capture' ineens geen beeld meer bij inschakelen Logitech webcam in video chat?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Vragenformulier:
► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Webcam start niet meer op in 'video chat' na installatie 'Logi Capture'.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Na installatie 'Logi Capture' start webcam niet meer op als ik webcam inschakel op een site als 'Flirtmee.nl'
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
  1. Merk, model, provider.
    Antwoord:
    Logitech.
  2. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    Toen alleen webcam was ingeschakeld (zonder 'Logi Capture'), startte deze gewoon op bij inschakelen in 'video chat'.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom krijg ik na installatie 'Logi Capture' ineens geen beeld meer bij inschakelen Logitech webcam in video chat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Om te beginnen moet je er al voor zorgen dat het programma 'Logi Capture' niet ergens aan de webcam is gekoppeld op 'bron 1' of 2.
In bron 1 en 2 moet 'geen' zijn geselecteerd.
Start de browser op voor naar de video chat te gaan.
Als je op de 'webcam' button klikt verschijnen er eerst toestemmingen om geluid en video te mogen gebruiken.
Mocht de webcam nog niet aanspringen, dan kan voor instellingen van de webcam klikken op de instellingen.
Controleer welke apparaten er zijn gekozen voor geluid en video, als je akkoord gaat met instellingen start de webcam nu wel gewoon op.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom krijg ik na installatie 'Logi Capture' ineens geen beeld meer bij inschakelen Logitech webcam in video chat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Het gebeurt vaker dat de webcam tijdens video chat ineens dan toch niet opstart.
Dan kan je proberen om bij instellingen te kiezen voor 'Logi Capture'.
Maar hiervoor moet je dan wel eerst vooraf 'Logi Capture' eerst opstarten en in bijvoorbeeld 'bron 1' de Logitech webcam instellen.
Dan pas kan je in instellingen van de video chat de 'Logi Capture' als 2e optie als weergave apparaat kiezen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten