Hoe bewerk ik een foto zo dat wat ik wil laten zien ook in een profielfoto in het midden staat?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 786
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe bewerk ik een foto zo dat wat ik wil laten zien ook in een profielfoto in het midden staat?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Vragenformulier:
► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ik heb een foto die ik als profielfoto wil gebruiken, maar wat ik wil zien komt te dichtbij.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Doordat wat ik wil zien te dichtbij komt ziet mijn foto er niet uit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
  1. Toepassing, soort/type en versie, of iets anders.
    Antwoord:
    Foto gemaakt met 'printscreen' toets in Windows.
  2. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
De originele foto wil ik graag gebruiken, maar omdat de foto aan bepaalde voorwaarden moet voldoen krijg ik niet te zien wat ik wil laten zien.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe bewerk ik een foto zo dat wat ik wil laten zien ook in een profielfoto in het midden staat?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Een optie is door de zijkanten van de afbeelding op te vullen met lege ruimte en die foto met lege ruimte op te slaan.
De foto wordt hierdoor groter, maar de grootte kun je bewerken zodat je afbeelding met de 'lege ruimte' groter wordt.
Het geheel (met foto) kan je kleiner maken zodat de foto die je wilt laten zien meer in het midden komt te staan.
De lege ruimte valt weg buiten de kaders van je profielfoto.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast