accupictogram niet aanwezig op laptop:

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
rudyde

accupictogram niet aanwezig op laptop:

Ongelezen bericht door rudyde »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp. Accu
Antwoord:

Probleembeschrijving. Hebben vorig jaar een Acer Aspire 5 laptop gekocht en deze weinig tot niet gebruikt.Nu heb ik problemen met mijn desktop en zijn aangewezen op de laptop.Laptop zit altijd aan de oplader en wil ook wel eens zonder er gebruik van maken.Ik/ we hebben nog nooit gebruik ervan van gemaakt en nu wil ik en kan ik deze nergens vinden.
Heeft dit te maken dat we er een jaar geen gebruik van hebben gemaakt ?
Antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie. ACER ASPIRE 5 ....1 jaar oud
Antwoord:

Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en). geen wijzigen aangebracht
Antwoord:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: accupictogram niet aanwezig op laptop:

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Nee, ik verwacht niet dat het daarmee te maken heeft dat je de machine een jaar lang niet hebt gebruikt, maar mogelijk zijn er wel problemen en is er sprake van corruptie in het systeem. Met onderstaande stappen los je die (grotendeels) op.
Wat je kunt doen is dit:
Stap 1:
Ga naar 'zoeken' en typ daar 'cmd' waarna er een lijst met resultaten verschijnt, waaronder een zwart icoon met 'opdracht prompt'.
Stap 2:
Klik er met rechter muisknop op en selecteer in het menu 'uitvoeren als admin' zodat de app met verhoogde rechten opstarten kan.
Stap 3:
Er opent een zwart venster met een lijntje tekst die er als volgt uitziet 'C:\Windows\system32>'
Typ het commando 'sfc /scannow' en druk vervolgens op de 'enter' toets, waarna het scannen van het systeem begint.
:!:
Het scannen kan enige tijd duren afhankelijk van de snelheid van het langzaamste onderdeel.

:arrow:
Wanneer het scannen is voltooid verschijnt er een melding van eventuele problemen die gevonden/verholpen zijn.
Bij de melding dat 'alle problemen succesvol verholpen zijn' ben je klaar en kan je kijken of het icoon hersteld is.

:!:
Bij de melding dat niet alle problemen konden worden verholpen kan je even contact opnemen, dan moet er iets gerepareerd worden op een andere manier.

Laat maar even weten of deze informatie heeft geholpen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: accupictogram niet aanwezig op laptop:

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ook dit topic zal worden verplaatst naar de locatie waar het thuishoort, dat is 'Windows 11'.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “11”