Waarom kan ik in nieuwe Fritz!Box 7590 AX geen doorschakelen van analoge telefonie instellen?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Waarom kan ik in nieuwe Fritz!Box 7590 AX geen doorschakelen van analoge telefonie instellen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Vervangen modem ingesteld, m.b.v back-up alles teruggezet, maar analoge telefonie instellen lukt niet omdat regels niet werken.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Wanneer ik gebeld wordt, komt het gesprek binnen op mijn (alternatief ingesteld) mobiele nummer.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.Fritz!Box 7590 AX
Antwoord:

Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Apparaat teruggezet naar fabrieksinstellingen vanwege mogelijke fouten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik in nieuwe Fritz!Box 7590 AX geen doorschakelen van analoge telefonie instellen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Controleer eens op welk kanaal het telefoontoestel is aangesloten.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
hutsefluts

Re: Waarom kan ik in nieuwe Fritz!Box 7590 AX geen doorschakelen van analoge telefonie instellen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Ik heb eens gecontroleerd en gezien dat het apparaat is aangesloten op poort 'fone1' terwijl het geconfigureerd staat onder 'fone2'.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De inhoud van die regel kan je kopieren en die regel, die in dit geval wijst naar het verkeerde apparaat.
Daarom kan je die regel verwijderen.
Daarna maak je een nieuwe regel aan, maar deze moet verwijzen naar fone1 i.p.v fone2.
Neem de instellingen over en test het dan.
Als het werkt kan je de foute regel verwijderen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Modem/Router”