Voor het apparaat kan ik geen driver vinden, hoe krijg ik dat apparaat dan toch geinstalleerd?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Voor het apparaat kan ik geen driver vinden, hoe krijg ik dat apparaat dan toch geinstalleerd?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Het apparaat waar de software van ontbreekt heb ik geïdentificeerd, maar ik kan er geen software pakket van vinden.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Hoe krijg ik het apparaat dan toch geïnstalleerd zodat het geen onbekend apparaat blijft?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Pavilion 22 met Windows 11
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Windows kan geen stuurprogramma voor het apparaat vinden en/of installeren.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:
Ik heb (van een ander merk) hetzelfde stuurprogramma gevonden voor dat missende apparaat, mag ik dat ook gebruiken?
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Voor het apparaat kan ik geen driver vinden, hoe krijg ik dat apparaat dan toch geinstalleerd?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Het proberen doe je wel op eigen risico ...
Maar als het werkt, dan werkt het.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”