Hoe krijg ik in 'Writer' gekopieerde content met afbeeldingen i.p.v nu alleen tekst en lege vakken met afbeeldinglink?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Hoe krijg ik in 'Writer' gekopieerde content met afbeeldingen i.p.v nu alleen tekst en lege vakken met afbeeldinglink?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Afbeeldingen zie ik ze maar gedeeltelijk in de tekst.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Afbeeldingen zijn veel te groot en passen niet in de tekst
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
LibreOffice 26.2.2.2
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Schone installatie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik in 'Writer' gekopieerde content met afbeeldingen i.p.v nu alleen tekst en lege vakken met afbeeldinglin

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je kunt ze vanaf de oorspronkelijke locatie kopiëren, door er met rechter muisknop op te klikken en in het menu 'kopiëren' kiezen.
Daarna kan je afbeelding in je document, waar die thuishoort, in het lege vak plakken.
:idea: Ik raad je wel aan om na elke 'plak' actie, gemaakte wijzigingen op te slaan zodat je ongewenste wijzigingen erna weer ongedaan kunt maken zonder verder iets kwijt te raken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik in 'Writer' gekopieerde content met afbeeldingen i.p.v nu alleen tekst en lege vakken met afbeeldinglin

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Soms kan je afbeeldingen niet rechtstreeks plakken in je document.
Dan kan je de app 'paint' als tussenstap gebruiken, door de afbeelding daar eerst in te plakken.
Daarna kan je vervolgens vanuit 'paint' de afbeelding in je 'Writer' document plakken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Libre-Office”