Waarom kan ik in phpBB3 de rechten instellingen voor 'config.php' niet wijzigen vanuit FileZilla FTP client?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Waarom kan ik in phpBB3 de rechten instellingen voor 'config.php' niet wijzigen vanuit FileZilla FTP client?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Op Synology NAS heb ik phpBB3 geïnstalleerd en ook updates uitgevoerd, dat gaat goed.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Vanuit FileZilla wil ik 'chmod' rechten wijzigen, maar dat lukt niet ondanks schrijfrechten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
Merk/type/versie.
Antwoord:
Handmatige installatie phpBB3 op Synology NAS (DSM 7.3)
Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
Antwoord:
Recentelijk DSM upgrade op Synology uitgevoerd.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder ruimte voor eventuele extra toelichting:

Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom kan ik in phpBB3 de rechten instellingen voor 'config.php' niet wijzigen vanuit FileZilla FTP client?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Hoe heb je die rechten ingesteld?
Ik bedoel dan, stelde je rechten in vanuit het 'configuratiescherm' of vanuit 'File Station' of beide?
Heb je de rechten ingesteld per 'groep' of 'persoon'?
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”