Welke internet browsers zijn er naast Internet Explorer en MS Edge?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 784
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Welke internet browsers zijn er naast Internet Explorer en MS Edge?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Op mijn computer staat Internet Explorer als enige internet browser geinstalleerd.
Ik wil graag een andere internet browser die wat veiliger is en niet meteen allerlei troep op mijn computer installeert of opent....
Welke zijn dat en waar kan ik het vinden?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke internet browsers zijn er naast Internet Explorer en MS Edge?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Naast Internet Explorer zijn FireFox, Opera, Torch, Onion (Tor netwerk) goede alternatieven.
Met FireFox ben je wel het meest flexibel, omdat er nogal wat toepassingen in gebruikt kunnen worden.
Zo zijn er bijvoorbeeld add-on's beschikbaar die bij het ontwerpen van webpagina's, etc. gebruikt kunnen worden, zoals "measureit" om afbeeldingen op een site online te meten en "firebug" om eigenschappen van een webpagina te bekijken en "colorzilla" om kleuren te kopieren of de kleurcode te vinden.
Klik "hier" om naar de site te gaan.
Zo is er een add-on waarmee je de afmeting van een afbeelding op een website kunt bekijken.
Je kunt er ook een add-on op zetten waarmee je een bepaalde kleur op een bepaalde webpagina kunt kopiëren en gebruiken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “MS-Edge/Internet-Explorer”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten