Een afbeelding vanaf internet met hyperlink in Word plaatsen

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
clara
Berichten: 138
Lid geworden op: 26 jun 2014, 18:28
Zodiac:

Een afbeelding vanaf internet met hyperlink in Word plaatsen

Ongelezen bericht door clara »

In een Word document wil ik afbeeldingen plaatsen.
Die afbeeldingen moeten een hyperlink hebben, dus als ik op de afbeelding ga staan met de muis, wil ik de internet locatie zien.
Hoe krijg ik afbeeldingen vanaf internet met hyperlink geplaatst in Word?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Een afbeelding vanaf internet met hyperlink in Word plaatsen

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je kunt proberen om de afbeelding die je wilt hebben rechtstreeks te slepen vanuit de internet browser naar je Word document (door met de linker muisknop op de afbeelding te klikken en de muisknop ingedrukt te houden).
Er zijn verschillende resultaten mogelijk bij het slepen waarbij de hyperlink aan de afbeelding gekoppeld blijft.
Zo kan je bij oorspronkelijke afbeeldingen extra informatie vinden (zoals afmeting) na het slepen, terwijl je deze informatie niet zult vinden als je dezelfde afbeelding sleept vanuit bijvoorbeeld een slider, waar de afbeelding groter te zien is.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Word”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten