Ik heb op een publieke pc mijn login gegevens opgeslagen, hoe maak ik dat ongedaan?

Forumregels
Gebruik sleutelwoorden in "zoeken" om onderwerpen/topics met dat sleutelwoord te vinden.
Indien bepaalde sleutelwoorden vaak voor komen, plaats dan een '*' (asterisk) voor en/of achter deze sleutelwoorden.
Anders zal de melding verschijnen dat het sleutelwoord te vaak voor komt.
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Ik heb op een publieke pc mijn login gegevens opgeslagen, hoe maak ik dat ongedaan?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.
  1. Waar je vraag over gaat: In een browser heb ik per ongeluk mijn login gegevens opgeslagen en ik weet niet hoe ik dat ongedaan kan maken.
  2. Indien van toepassing, relevante gegevens: Mozilla Firefox
  3. Indien van toepassing, specifieke details: n.v.t
Indien van toepassing, overige relevante gegevens: n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Ik heb op een publieke pc mijn login gegevens opgeslagen, hoe maak ik dat ongedaan?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Een manier om dit ongedaan te maken is door in de browser (Firefox) eerst rechts bovenin op het icoon te klikken met 3 streepjes, waarna een menu zichtbaar wordt.
Klik in dat menu op de tab 'opties', waarna een venster opent met 2 kolommen.
Klik in de linker kolom op het kopje 'privacy en beveiliging', ga daarna in de rechter kolom naar 'aanmeldingen en wachtwoorden'.
Klik op de button 'opgeslagen aanmeldingen', waarna er opnieuw een venster opent.
Ook dit venster is opgedeeld in 2 kolommen, maar in de linker kolom kan je de site van het programma vinden waarin je was ingelogd/aangemeld.
In de rechter kolom vindt je 2 buttons, 1 met 'bewerken' en 1 met een prullenbak 'verwijderen'.
Er onder de gebruikersnaam met het wachtwoord
Klik in het venster op de button 'verwijderen' (prullenbak).
Daarna kan je de pagina sluiten en Firefox afsluiten en vervolgens weer opstarten, typ het adres van de site en kijk of de site waarin je je login gegevens had opgeslagen je gegevens nog steeds heeft.
Je kunt zien, als de pagina geladen wordt, of je login gegevens vooraf al zijn ingevuld, als dit niet het geval is dan is het verwijderen van je gegevens gelukt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten