Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Hoe stel je eenmalig een handtekening in voor je uitgaande e-mail?
  2. Indien van toepassing, SoHo/bedrijfsmail/webmail => Hotmail
  3. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik moet bij elk uitgaand e-mailbericht een handtekening toevoegen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Na inloggen in je mailbox, klik op tandwiel rechts bovenin blauwe balk.
Er verschijnt een kolom aan de rechterzijde, klik onderaan op de link 'alle ... weergeven'.
Een nieuw venster opent met 3 kolommen, controleer of in linker kolom 'e-mail' is geselecteerd.
Klik in middelste kolom op de tab 'opstellen en beantwoorden', waarna in rechter kolom bovenin al de ruimte voor een handtekening in je e-mail zichtbaar is.
Typ de tekst die je als handtekening aan je e-mail bericht wilt toevoegen.
Onder het tekstvlak kan je (indien gewenst) een vinkje plaatsen in de checkbox waarnaast staat wat er zal worden uitgevoerd met de handtekening.
Wanneer je klaar bent met de instellingen voor je handtekening, klik dan op de 'opslaan' button.
Als je vergeet op te slaan, zullen de wijzigingen niet worden uitgevoerd.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Hotmail een handtekening toe aan mijn e-mail?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je kunt daarna altijd zien hoe je handtekening er uit ziet, zonder een e-mail bericht op te hoeven stellen/verzenden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast