Hoe vind ik recent bezochte site(s) om weer te geven?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Hoe vind ik recent bezochte site(s) om weer te geven?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil een recent bezochte site weergeven, maar weet zo niet meer hoe de site heet, waar kan ik vinden waar ik ben geweest?
  2. Indien van toepassing, versie => 70.0.1 (64-bits).
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => Windows 10
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik had een bezochte site gesloten maar vergeten op te slaan.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe vind ik recent bezochte site(s) om weer te geven?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Rechts in de adresbalk staat een pijltje naar beneden, als je er op klikt, wordt de recente geschiedenis getoond van de sites die je hebt bezocht.
Wil je het overzicht zien van alle sites die je hebt bezocht, dan kan je dat vinden onder het kopje 'geschiedenis'.
Daar staat de verzameling aan websites die je in een bepaalde periode hebt bezocht.
Met (dubbel)klikken op de siteadressen kan je de site(s) opnieuw weergeven.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe vind ik recent bezochte site(s) om weer te geven?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je kunt Firefox (net als een aantal andere browsers) ook zo instellen dat het programma opstart met de laatst bezochte websites voordat het programma werd afgesloten.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Firefox(Mozilla)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten