Hoe bewaar ik het Facebook wachtwoord voor automatisch inloggen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wanda

Hoe bewaar ik het Facebook wachtwoord voor automatisch inloggen?

Ongelezen bericht door Wanda »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil graag dat de login gegevens van Facebook al zijn ingevuld, zodat ik alleen maar op de 'inlog' button hoef te klikken.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => n.v.t
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => n.v.t
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Na het verwijderen van de geschiedenis waren ook de wachtwoorden verdwenen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1761
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe bewaar ik het Facebook wachtwoord voor automatisch inloggen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Meestal kan je tijdens het inloggen aangeven of je de gegevens wilt bewaren in de browser voor de volgende keer inloggen.
Op je eigen pc kan je dat doen, maar op een publieke computer niet!
Je inlog gegevens voor Facebook kan je op dezelfde manier bewaren als de inlog gegevens van je (web)mailbox.
De procedure hiervoor kan je 'hier' vinden.
Vervolgens hoef je maar 1 keer je inlog naam en wachtwoord te kopiëren en plakken en in te loggen.
Tijdens het inloggen of als het inloggen is gelukt verschijnt vervolgens de melding om je inlog gegevens te bewaren.
Als je na het inloggen boven in de balk op inlog gegevens 'bewaren' drukt, worden deze door de browser automatisch ingevoerd wanneer je de inlog pagina van Facebook laadt.
Door nergens op te klikken worden je inlog gegevens niet bewaard op de browser en zul je bij de volgende inlog poging opnieuw je gegevens moeten invoeren.
Je zult de melding daarna niet meer zien verschijnen om je gegevens te bewaren.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten