Kan je de login gegevens van een bezochte website nog terugvinden?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Kan je de login gegevens van een bezochte website nog terugvinden?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb een site bezocht in Opera browser waarvan ik de login gegevens kwijt ben.
  2. Indien van toepassing, merk/versie => n.v.t
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => Windows 10
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Enige tijd geleden heb ik een site bezocht waar ik een gebruikers account heb aangemaakt, de login gegevens had ik opgeslagen maar zijn mogelijk verloren gegaan.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Na een update lijken de login gegevens opnieuw te moeten worden ingevoerd.
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Kan je de login gegevens van een bezochte website nog terugvinden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In de adresbalk van Opera browser staat het adres van de site die je wenst te bezoeken.
Links ervan staat een sleutel icoon.

:!: Mogelijk heb je beheer rechten nodig, dan wordt er gevraagd naar het wachtwoord van een beheer account.

Stap 1:
Klik op het 'sleutel' icoon, waarna een venster opent en vervolgens op 'wachtwoorden beheren'.
Stap 2:
Kies uit het rijtje van opgeslagen wachtwoorden eerst de site met de login naam.
Stap 3:
Klik aan de rechterzijde van de gebruikersnaam op het 'oog', zodat de tekens van het wachtwoord zichtbaar worden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Kan je de login gegevens van een bezochte website nog terugvinden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Maar natuurlijk kan je ook in de instellingen van Opera klikken op het icoon met het sleuteltje (wachtwoorden).
Daarin kan je ook al je login accounts terugvinden van websites die je hebt bezocht.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Opera”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast