De selectie die ik nu maak in YouTube, kan ik die later ook aan een eigen afspeellijst toevoegen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

De selectie die ik nu maak in YouTube, kan ik die later ook aan een eigen afspeellijst toevoegen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb zojuist een selectie gemaakt van geluidsfragmenten die ik wil afspelen, deze selectielijst wil ik graag later in z'n geheel toevoegen aan een reeds bestaande afspeellijst in mijn eigen YouTube account.
  2. Vermeld relevante gegevens, bijvoorbeeld merk, besturing systeem als Windows editie of Linux distro, updates, e.d => n.v.t
  3. Indien van toepassing, Messenger merk, browser, updates, etc. => n.v.t
  4. Indien van toepassing, versie, e.d => n.v.t
  5. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => n.v.t
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: De selectie die ik nu maak in YouTube, kan ik die later ook aan een eigen afspeellijst toevoegen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Hiervoor heb je een (Google) account nodig om in YouTube op je eigen 'YouTube' account te kunnen inloggen.
Je wachtrij selectie staat rechts onderin in het van het geopende YouTube venster.
De wachtrij kan je opslaan door op 'opslaan' te klikken en vervolgens de afspeellijst te kiezen waaraan je de wachtrij wilt toevoegen.
Als je de fragmenten onder een andere naam wilt bewaren, kan je een nieuwe afspeellijst aanmaken waarna de selectie zal worden opgeslagen.
Die afspeellijstnaam kan je dan later terugvinden en de inhoud of een selectie ervan laten afspelen.

Als je deze lijst niet wilt bewaren, kan je in het venster waarin je wachtrij staat ook op 'wissen' klikken, waarna de geselecteerde lijst met fragmenten weer verdwijnt.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “YouTube”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten