Hoe voeg ik in Firefox een pagina toe aan favorieten, zodat ik het later terugvinden kan?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
r.schippers
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jun 2014, 21:09
Zodiac:

Hoe voeg ik in Firefox een pagina toe aan favorieten, zodat ik het later terugvinden kan?

Ongelezen bericht door r.schippers »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Sommige sites die ik bezoek wil ik later kunnen terugvinden, hoe stel ik dat in?
  2. Indien van toepassing, versie => n.v.t
  3. Indien van toepassing, besturing systeem versie/distro => n.v.t
  4. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik zoek vaker sites die ik had bezocht, maar weet niet meer hoe het heet.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Firefox een pagina toe aan favorieten, zodat ik het later terugvinden kan?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Een pagina toevoegen aan favorieten heet in Firefox 'bladwijzer ... maken'.

Stap 1:
Om de geopende pagina aan favorieten toe te voegen, plaats de muis pijl op het 'sterretje' in de adresbalk, waarna het sterretje blauw kleurt en een venster verschijnt.

Stap 2:
In het venster dat opent staat onder 'naam' de naam van de pagina en onder 'map' staat de locatie waarin de favoriet zal worden opgeslagen.

:idea:
Mocht je de pagina in een andere map willen plaatsen, kan je hiervoor een nieuwe map aanmaken door naast 'map' op het pijltje naar beneden te klikken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voeg ik in Firefox een pagina toe aan favorieten, zodat ik het later terugvinden kan?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Zeker als je webpagina's wilt toevoegen onder andere thema's is het zinvol om nieuwe opslag mappen voor favorieten te maken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Firefox(Mozilla)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast