Voice typen werkt niet meer, hoe kan ik dit herstellen?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Voice typen werkt niet meer, hoe kan ik dit herstellen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  • Typ waar je vraag over gaat => Ik kan het 'microfoon' ikoon niet meer vinden om teksten of woorden in te spreken.
  • Relevante gegevens, Android versie, updates, e.d => Android Pie
  • Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Als ik woorden wil inspreken in de browser om te zoeken, kan ik het 'microfoon icoon niet meer vinden.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Enkele dagen geleden heb ik een aantal apps uitgeschakeld. Dat was de 'Google app' en nog een aantal apps die ik niet (meer) gebruik.

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Voice typen werkt niet meer, hoe kan ik dit herstellen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Uit je eerste zin maak ik op dat 'voice typen' eerder wel heeft gewerkt, klopt dat?
In dat geval is mijn volgende vraag dan welke apps je allemaal eigenlijk hebt uitgeschakeld.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Re: Voice typen werkt niet meer, hoe kan ik dit herstellen?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Verschillende spelletjes en ik had een route planner dubbel, maar ook Google apps en Google play games.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Voice typen werkt niet meer, hoe kan ik dit herstellen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In ieder geval heb je de app 'Google apps' al nodig voor de functionaliteit van de verschillende apps van Google, waaronder voice typen.
In mijn reactie op je vorige onderwerp waarin je vroeg hoe 'spraakgestuurd typen ingeschakeld' kan worden, kon je al zien dat ik aangaf dat je 'Google spraakgestuurd typen' moest instellen als je wilt zoeken met de browser in o.a Google, dat is ook een onderdeel van de app 'Google apps'.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast