Hoe stel ik op FB in wie me wel, maar ook wie me niet mag zien?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ansvannimwegen
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2014, 16:22

Hoe stel ik op FB in wie me wel, maar ook wie me niet mag zien?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik wil graag kunnen instellen wie me wel en niet hoeft te zien.
  2. Vermeld relevante gegevens, bijvoorbeeld merk, besturing systeem als Windows editie of Linux distro, updates, e.d => n.v.t
  3. Indien van toepassing, Messenger merk, browser, updates, etc. => n.v.t
  4. Indien van toepassing, versie, e.d => n.v.t
  5. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik wil bepaalde vrienden vaker zien dan anderen, dat wil ik graag instellen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1759
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe stel ik op FB in wie me wel, maar ook wie me niet mag zien?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je niet wilt dat een aantal van je Facebook-vrienden niet moeten zien dat je online bent, zowel binnen de Facebook Messenger app als ook op de website van Facebook, dan kan dit op een eenvoudige manier. Als je op je telefoon in Messenger je status op 'Uit' zet kan helemaal niemand zien dat je online bent.
Om alleen bepaalde mensen te laten denken dat je offline bent kun je daarom beter alleen de specifieke vrienden van wie je niet wilt dat ze zien dat je online bent tijdelijk blokkeren.
Op de website heb je de mogelijkheid om de chatfunctie van Facebook voor specifieke contactpersonen uit te zetten.
Op die manier ziet het er voor die contactpersonen uit alsof je offline bent, terwijl die mensen je dan nog wel gewoon berichten kunnen sturen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten