Pagina 1 van 1

Waarom werkt ineens het geluid (aan voorkant) van de koptelefoon niet meer?

Geplaatst: 21 jul 2020, 09:50
door hutsefluts
Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ineens werkt het geluid aan de voorkant van de koptelefoon niet meer, maar de kaartlezers en USB 2.0 wel.
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => Home
  3. 32 of 64 bit => ,64
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ineens krijg ik aan de voorkant geen geluid meer.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => Hardware vervangen.
► Laat Spoiler zien

Re: Waarom werkt ineens het geluid (aan voorkant) van de koptelefoon niet meer?

Geplaatst: 21 jul 2020, 13:27
door BBgebruiker1
Heb je al een andere koptelefoon gebruikt?

Re: Waarom werkt ineens het geluid (aan voorkant) van de koptelefoon niet meer?

Geplaatst: 21 jul 2020, 14:50
door hutsefluts
Ja ik heb verschillende koptelefoons gebruikt, maar niets lijkt te helpen.

Re: Waarom werkt ineens het geluid (aan voorkant) van de koptelefoon niet meer?

Geplaatst: 21 jul 2020, 14:53
door BBgebruiker1
In dat geval zou ik de kast openen en controleren of de connector correct op het moederbord is aangesloten.
Hiervoor kan je het verstandigst de documentatie erbij nemen om te zien welke connector je moet hebben.
Als je die niet hebt kan je het altijd nog van het internet downloaden.
Wil je wel even laten weten of dat geholpen heeft?