Managed switch aangesloten op modem/router, maar waarom krijg ik geen signaal/verbinding?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Managed switch aangesloten op modem/router, maar waarom krijg ik geen signaal/verbinding?

Ongelezen bericht door mario64 »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Ik heb een managed switch op mijn modem/router aangesloten, maar ik krijg geen signaal door.
  2. Vermeld relevante gegevens, bijvoorbeeld merk/type, besturing systeem als Windows editie of Linux distro, updates, e.d => n.v.t
  3. Indien van toepassing, relevante gegevens infrastructuur => Bedrade verbinding van modem/router naar switch.
  4. Indien van toepassing, specifieke details => n.v.t
  5. Indien van toepassing, een korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Er is geen verbinding.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Managed switch aangesloten op modem/router, maar waarom krijg ik geen signaal/verbinding?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ik zou bij het begin beginnen, eerst het controleren of er lampjes branden waar de kabel van de modem/router naar de switch aangesloten zijn.
Want als er geen verbinding is zullen er ook geen lampjes branden/knipperen.
Als er niets brandt/knippert, kan je de bekabeling en stekkers controleren en/of vervangen.
Geeft dat ook niet het gewenste resultaat, kan je proberen je switch te resetten, zodat automatisch het signaal kan worden gedetecteerd.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten