Mag ik in Windows de schijf rechtstreeks naar SSD klonen terwijl ik erin werk?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
mario64

Mag ik in Windows de schijf rechtstreeks naar SSD klonen terwijl ik erin werk?

Ongelezen bericht door mario64 »

Om je vraag zo volledig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij je het formulier gedetailleerd en met relevante gegevens in te vullen, zie onderstaand voorbeeld. Het onderwerp mag maximaal 114 tekens bevatten.

Typ per regel alleen achter de voorgedrukte tekst.
  1. Typ waar je vraag over gaat => Windows draait nu op SATA schijf en ik wil graag weten of die schijf gekloond kan worden terwijl ik erin werk.
  2. Relevante gegevens, Home/Pro/Business editie, updates, e.d => Home
  3. 32 of 64 bit => x64
  4. Indien van toepassing, korte beschrijving wanneer het probleem zich voordoet => Ik wil Windows van SATA rechtstreeks op SSD klonen.
Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht => n.v.t
► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Mag ik in Windows de schijf rechtstreeks naar SSD klonen terwijl ik erin werk?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Ja dat mag, maar dan moeten alle andere programma's en bestanden zijn afgesloten.
Want bestanden en programma's die in gebruik zijn, kunnen niet gekloond worden.
In een desktop kan je de schijf via SATA kabels aansluiten op het moederbord.
Bij een laptop heb je een USB apparaat zoals een SATA docking station nodig.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”