Hoe verstuur ik via Bluetooth foto's van Samsung A10.1 naar pc?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
hutsefluts

Hoe verstuur ik via Bluetooth foto's van Samsung A10.1 naar pc?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Vul het onderwerp in, gebruik de volgorde uit onderstaande vragenlijst in de spoiler.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Op de Samsung tablet staan foto's die ik wil versturen een mijn pc.
  2. Android Pie
  3. Ik weet niet hoe je via Bluetooth bestanden naar een andere computer stuurt.
  4. n.v.t
  5. n.v.t
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe verstuur ik via Bluetooth foto's van Samsung A10.1 naar pc?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Eerst zul je ervoor moeten zorgen dat beide apparaten elkaar ook kunnen zien.
Stap 1:
Hiervoor moet je eerst Bluetooth op beide apparaten inschakelen.
Stap 2:
Dan moet je beide apparaten koppelen, zodat ze elkaar kunnen vinden.
Hiervoor moet je op 1 van beide toestellen eerst een code invoeren.
Op het andere apparaat krijg je dan een melding waarin naar de code wordt gevraagd die je eerder op het andere apparaat hebt ingevoerd.
Stap 3:
Ga vervolgens op het apparaat waarvan je de foto's wilt verzenden, naar de locatie waar de foto's staan die je wilt versturen.
Zoek de afbeeldingen die je wilt versturen.
Stap 4:
Kies het programma waarmee je de foto wilt weergeven.
Stap 5:
Op de werkbalk van het bureaublad op je pc, zoek naar het icoon van Bluetooth en klik er met rechter muisknop op, waarna er een menu verschijnt.
Klik in het menu op 'bestanden ontvangen'.
Stap 6:
Onder de foto die je wilt versturen (uit stap 3) staan een aantal iconen, waarvan ook 1 om afbeeldingen te delen.
Klik daarop waarna een menu opent met de opties die je kunt gebruiken om je foto te versturen, kies hier 'bluetooth'.
Stap 7:
Kies het (gekoppelde) apparaat waar je de foto's heen wilt sturen.
Op je pc zie je nu een voortgangsbalk bewegen die aangeeft dat het bestand wordt ontvangen, deze zal standaard in de map 'documenten' worden neergezet.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”