De computer is verschrikkelijk traag en ik krijg allerlei meldingen, wat moet ik doen?

Forumregels
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Invullen vragenformulier:
Extra toelichting onderaan in het formulier toevoegen.
Onderwerp:Omschrijving (met relevante details) waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving:Vermeld ook foutmeldingen en/of stopcodes.
Typ 'n.v.t' alleen bij onderdeel dat niet van toepassing is.
wanda

De computer is verschrikkelijk traag en ik krijg allerlei meldingen, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door wanda »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder waar je vraag over gaat met relevante details
  1. Erg trage computer en allerlei meldingen die ik niet begrijp.
  2. x64
  3. De laptop reageert heel erg traag en ik krijg meldingen van niet meer ondersteunde onderdelen.
  4. De laptop heeft een upgrade gehad van Windows 7 naar Windows 10.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Re: De computer is verschrikkelijk traag en ik krijg allerlei meldingen, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Bij een upgrade worden vaak programma's meegenomen naar Windows 10 die mogelijke conflicten gaan opleveren waardoor je pc traag wordt.
Verwijder deze programma's (zoals merkgerelateerde onderdelen) uit 'programma's en functies'.

Wat bedoel je met 'niet langer ondersteund'?
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
wanda

Re: De computer is verschrikkelijk traag en ik krijg allerlei meldingen, wat moet ik doen?

Ongelezen bericht door wanda »

Als ik de internet browser opstart, zie ik een icoon dat lijkt op een puzzelstukje.
BBgebruiker1
Site Admin
Zodiac:
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Sinds 1 januari wordt Adobe Flash Player niet langer ondersteund, daar zal je melding betrekking op hebben.
Als je de melding opnieuw ziet, kan je aan de rechterzijde klikken op 'Flash Player uitschakelen'.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”