Hoe verhelp ik een 'vastgelopen' printopdracht?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 786
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe verhelp ik een 'vastgelopen' printopdracht?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder waar je vraag over gaat met relevante details
  1. Ik had een print opdracht gegeven, maar na een paar minuten kreeg ik een melding dat de opdrachten nog in de printrij staan.
  2. n.v.t
  3. Windows 10
  4. Om een onduidelijke reden staan print opdrachten nog in de wachtrij.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1761
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe verhelp ik een 'vastgelopen' printopdracht?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Deze storing kan verschillende oorzaken hebben zoals 'geen papier, papier vast in de printer, inkt of toner'.
Na het verhelpen van deze printer storingen kan je proberen om de opdrachten opnieuw door te sturen naar de printer.
Als de problemen zijn opgelost, zul je in de papierbak je printopdrachten vinden.

Soms werkt dat om onduidelijke redenen niet en blijven de opdrachten toch in de wachtrij steken.
Dan kan je eerst de print spooler in 'services' van je pc herstarten en kijken of daarmee de print opdrachten worden uitgevoerd.
Want de print opdrachten zijn dan niet verwijderd.

Lukt dat om een onduidelijke reden toch niet kan je eerst de opdrachtrij leegmaken en daarna de print spooler in 'services' van je pc herstarten en dan de print opdrachten opnieuw uitvoeren omdat ook de print opdrachten uit de wachtrij zijn verwijderd.

Meer informatie kan je 'hier' vinden.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Canon”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten