Wat moet ik doen nu Malwarebytes Anti-Malware niet geïnstalleerd kan worden?

Forumregels
Gebruik sleutelwoorden in "zoeken" om onderwerpen/topics met dat sleutelwoord te vinden.
Indien bepaalde sleutelwoorden vaak voor komen, plaats dan een '*' (asterisk) voor en/of achter deze sleutelwoorden.
Anders zal de melding verschijnen dat het sleutelwoord te vaak voor komt.
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Wat moet ik doen nu Malwarebytes Anti-Malware niet geïnstalleerd kan worden?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hieronder waar je vraag over gaat met relevante details
  1. Het anti malware programma 'Malwarebytes Anti-Malware' kan niet geïnstalleerd worden.
  2. Ik vermoed malware op de pc en daarom wil ik een scan uitvoeren.
  3. Op deze computer zijn enkele gratis programma's geïnstalleerd met een automatische installatie.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Wat moet ik doen nu Malwarebytes Anti-Malware niet geïnstalleerd kan worden?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je dat programma niet kunt installeren, bestaat de mogelijkheid dat een onderdeel van malware actief de download/installatie tegenhoudt.
Om nu toch een scan uit te kunnen voeren kan je proberen 'Malwarebytes antimalware Chameleon' te downloaden en installeren.
Chameleon kan je 'hier' downloaden.
Nadat je het programma hebt geïnstalleerd en opgestart, zal er een zwart venster openen, de opdracht prompt.
Er wordt gezocht naar onderdelen van Malwarebytes.
Wanneer deze niet worden gevonden, zal het programma de installatie van Malwarebytes Antimalware alsnog proberen uit te voeren.
Daarna kan je (opnieuw) de scan laten uitvoeren om ongewenste programmatuur op te sporen en verwijderen.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten