Na MalwareBytes update is premium periode afgelopen, moet ik het nu kopen?

Hier komen alle computer gerelateerde vragen die niet in een andere categorie passen.
Forumregels
In dit forum mag jij jezelf voorstellen, of als je in de andere fora geen antwoord kunt vinden op jouw vraag, die vraag in dit forum stellen.
wanda
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 feb 2021, 13:22

Na MalwareBytes update is premium periode afgelopen, moet ik het nu kopen?

Ongelezen bericht door wanda »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Ik wil MalwareBytes graag blijven gebruiken, maar ik wil graag alleen de gratis versie houden.
  2. Merk en versie.
    Antwoord:
    nieuwste
  3. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Na de update is de premium periode verlopen, maar ik wil alleen de gratis versie blijven gebruiken.
  4. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    Ik heb alleen de nieuwe versie geïnstalleerd, maar verder niets gewijzigd na de installatie.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Na MalwareBytes update is premium periode afgelopen, moet ik het nu kopen?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Je bent niet verplicht om de betaalde versie te gebruiken, je kunt gewoon de gratis versie (blijven) gebruiken.
Aan de gratis versie zitten wel een aantal beperkingen die je met de premium versie niet hebt.
Na de installatie van MalwareBytes kan je in de console rechts bovenin het venster op het tandwiel klikken.
Daarna opent het venster met de instellingen.
Onder het kopje 'account' kan je instellen of je de betaalde of gratis versie wilt gebruiken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast