Hoe maak ik een extra (leeg) bureaublad aan?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ansvannimwegen
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2014, 16:22

Hoe maak ik een extra (leeg) bureaublad aan?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Ik wil graag een extra (leeg) bureaublad zodat ik niet eerst alle vensters hoef te sluiten.
  2. Indien van toepassing welke versie Windows.
    Antwoord:
    Home
  3. Indien van toepassing 32/64-bit.
    Antwoord:
    n.v.t
  4. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Vaker heb ik op het bureaublad meerdere vensters tegelijkertijd open die ik niet eerst allemaal klein wil maken als ik ook een extra bureaublad kan toevoegen.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Hoe maak ik een extra (leeg) bureaublad aan?

Ongelezen bericht door mario64 »

Rechts naast de 'start' button staat het 'zoeken' venster, en rechts daarnaast staat een icoon met 3 rechthoekjes.
De knop heet 'taakweergave'.
Als je op dat icoon klikt opent een venster met de kleine versie van je huidige bureaublad met rechts ernaast het '+' teken.
Klik op dat '+' teken om een extra bureaublad aan te maken.
Om te schakelen tussen de verschillende bureaubladen, moet je op het icoon met de 3 rechthoeken klikken en daarna op het bureaublad waarop je wilt werken.
Plaats reactie

Terug naar “10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten