Hoe maak ik op mijn domein op het internet een subdomein aan?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Hoe maak ik op mijn domein op het internet een subdomein aan?

Ongelezen bericht door mario64 »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord: Op het bestaande domein op het internet wil ik mijn forum in een subdomein zetten.
  2. Naam provider of gegevens lokale webserver installatie.
    Antwoord: Mijn domein.
  3. Indien van toepassing merk/type app.
    Antwoord: n.v.t.
  4. Indien van toepassing wanneer en welke problemen zich voordoen.
    Antwoord: Ik probeerde op het internet een subdomein aan te maken voor mijn forum, maar ik krijg geen toegang.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord: n.v.t.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe maak ik op mijn domein op het internet een subdomein aan?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Allereerst moet je weten of je vanuit de provider toestemming hebt om subdomeinen aan te mogen maken.
Daarna kies je bij het aanmaken van een subdomein, bijvoorbeeld 'domeinhosting' als locatie van je bestaande domein waar het subdomein aan gekoppeld moet worden.
Na voltooien kun je door met een FTP client controleren of in de map met jouw domein naam ook de map is aangemaakt met de subdomein naam.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten