Is er een site waar ik smartphones kan vergelijken?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ansvannimwegen
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2014, 16:22

Is er een site waar ik smartphones kan vergelijken?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord: Ik wil graag smartphones vergelijken alvorens er 1 aan te schaffen.
  2. Algemene hardware gegevens zoals apparaat merk/type/configuratie/versie.
    Antwoord: n.v.t
  3. Aansluitingen zoals IDE/SATA/SSD/PCI-e/USB met versie.
    Antwoord: n.v.t
  4. Indien van toepassing beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord: n.v.t
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord: n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:

► Laat Spoiler zien
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Is er een site waar ik smartphones kan vergelijken?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Probeer het 'hier' eens, je wordt automatisch naar de site gebracht door op de link te klikken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Faroud
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 feb 2022, 17:03

Re: Is er een site waar ik smartphones kan vergelijken?

Ongelezen bericht door Faroud »

Je kan op vele manieren smartphones bekijken, maar eerst en vooral zo je al moeten weten welk merk je favoriet is?Dan pas vergelijken met andere merken dit is altijd in je voordeel.Mijn favoriet is nokia maar als ik deze ging vergelijken met andere merken, kwam ik op samsung uit, en deze springt ver boven de rest uit.
Dus mijn favoriete merk was in het nadeel?
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Is er een site waar ik smartphones kan vergelijken?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Faroud schreef: 14 mei 2022, 09:13 Je kan op vele manieren smartphones bekijken, maar eerst en vooral zo je al moeten weten welk merk je favoriet is?Dan pas vergelijken met andere merken dit is altijd in je voordeel.Mijn favoriet is nokia maar als ik deze ging vergelijken met andere merken, kwam ik op samsung uit, en deze springt ver boven de rest uit.
Dus mijn favoriete merk was in het nadeel?
Mijn motto is altijd 'meten is weten' gebleven.
Dit is aan de ene kant om te voorkomen dat je tegen onverwachte problemen of tekortkomingen aanloopt na de aanschaf van een mobiel.
Aan de andere kant helpt het je ook bij het invullen van minimaal jouw wensen waar het nieuwe apparaat aan moet voldoen, omdat de technologie tegenwoordig snel verbetert/vernieuwt.
Dan kan het al heel snel daartoe leiden dat je oude mobiel eerst wel voldeed met de beschikbare technologie van toen, maar met de nieuwere technologie bij de aan te schaffen mobiel ineens niet meer voldoet.
En dan nog bij de prijs.
Tegenwoordig zijn er idd vele sites waar je apparatuur kunt bekijken en vergelijken, waarna je voor niet teveel geld toch een goed overwogen keuze kunt maken.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten