Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 780
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Hoe speel ik YouTube geluidsfragmenten af zonder reclame onderbreking?
  2. Indien van toepassing soort/type verbinding met internet.
    Antwoord:
    n.v.t
  3. Indien van toepassing merk/provider.
    Antwoord:
    n.v.t
  4. Indien van toepassing, beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Bij het afspelen van een geluidsfragment is er vaak reclame onderbreking vanuit YouTube.
  5. Indien van toepassing, omschrijf de huidige situatie of/welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door mario64 »

Ik speelde YouTube fragmenten steeds af met Firefox en had ook vaker onderbreking door reclame.
Toen ben ik op het internet gaan zoeken naar een converter om het geluid zonder reclame af te kunnen spelen en kwam op 320ytmp3.com, een online converter.
Door de YouTube adreslink te kopiëren en plakken in de tekstvak van de online converter, verscheen het fragment waar ik naar wilde luisteren.
Daarna klikte ik in het venster op de tab 'audio' waarna er een nieuw venster opent.
Hier kan ik kies ik 'm4a 129kbps' naast de download button waarna er een nieuwe pagina opent met een afspeelbutton.
Als ik op 'download' button klik speelt het fragment af zonder reclame.

Klik 'hier' om rechtstreeks naar de converter website te gaan.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Intussen werkt 320ytmp3.com niet meer.
Maar ik heb wel een andere site gevonden die iets vergelijkbaars doet.
De site heet 'x2convert.com' en kan je 'hier' vinden.
:!:
Een nadeel van deze online conversie sites is vaak helaas wel irritante reclame of verwijzingen naar sites waar je niet om hebt gevraagd.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

De vorige site waar ik naar verwees heeft kennelijk de instellingen ook weer gewijzigd, zodat je na enige tijd hetzelfde bestand geluisterd te hebben, dat bestand alleen nog kunt downloaden omdat het niet meer online wordt afgespeeld.
Ook niet na het wissen van de cookies en geschiedenis.
Ik zal het nog met andere browsers proberen en laat het resultaat nog wel weten.
Een andere site waar je ook grote Youtube bestanden online kunt beluisteren heet 'listentoyoutube.us' en vindt je 'hier'.
Nadeel is ook hier weer de overweldigende hoeveelheid aan reclame.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Intussen heb ik de site 'x2convert.com' ook op dezelfde computer maar met andere browsers geprobeerd en het nummer dat ik wilde horen geplakt om te converteren, maar online luisteren gaat blijkbaar niet meer, in ieder geval niet vanaf deze machine waarop ik momenteel werk.
De enige optie blijft dan downloaden.
Ik zal het ook nog eens vanaf een andere pc's proberen, eens zien wat dat oplevert.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Welke manieren zijn er om YouTube muziekfragmenten af te spelen zonder reclame onderbreking?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Bigconv is ook een site waar je online kunt luisteren naar YouTube fragmenten, klik 'hier' om naar de site te gaan.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “YouTube”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten