Waarom krijg ik bij klikken op 'menu-item' de 404 pagina, requested url not found'?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Waarom krijg ik bij klikken op 'menu-item' de 404 pagina, requested url not found'?

Ongelezen bericht door mario64 »

Gebruik alleen de volgorde uit de voorbeeld lijst in de spoiler, een vraag/antwoord per regel.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  1. Waar je vraag over gaat.
    Antwoord:
    Ik heb een schone Joomla 4 installatie, met menu item waar ik op klik en dat item verschijnt ook in de adresbalk maar op de pagina zie ik '404 requested url not found on this server'.
    Indien van toepassing:
  2. Versie.
    Antwoord:
    J4.1.2
  3. Beschrijving wanneer problemen zich voordoen.
    Antwoord:
    Van het eerste (speciale) artikel verschijnt de inhoud wel, maar als ik op een ander menu-item klik zie ik wel het item in de adresbalk staan, maar de inhoud van dat item wordt niet getoond. Er wordt alleen '404, requested url not found' getoond.
  4. Beschrijving huidige situatie en/of welke wijziging recentelijk is aangebracht.
    Antwoord:
    Na de installatie in backend, pagina 'algemene instellingen', tabblad 'website' onder kopje 'SEO...' herschrijven ingesteld.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
Herschrijven heb ik ingeschakeld, omdat ik niet alleen de inhoud van de pagina wil zien maar in de adresbalk ook wil terugzien op welk item ik heb geklikt.
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1756
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Waarom krijg ik bij klikken op 'menu-item' de 404 pagina, requested url not found'?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Als je onder het kopje 'SEO ...' ook 'herschrijven' hebt ingesteld, heb je dan ook het bestand 'htaccess.txt' hernoemd naar .htaccess?
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Joomla!”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast