Hoe kan ik na style' update alle ingestelde wijzigingen kwijt zijn?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 538
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Hoe kan ik na style' update alle ingestelde wijzigingen kwijt zijn?

Ongelezen bericht door mario64 »

Vul de lijst onder 'Waar je vraag over gaat' in volgens getoond voorbeeld uit spoiler.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar je vraag over gaat.
  1. Indien van toepassing:
  2. Besturing systeem en versie.
    Antwoord:
    N.v.t
  3. Merk/soort/type.
    Antwoord:
    Style
  4. Probleembeschrijving.
    Antwoord:
    Na style versie update ben ik ingestelde wijzigingen kwijt zoals het forumlogo en button instellingen.
  5. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    Er stonden 2 mappen met verschillende style versies, de oudste heb ik verwijderd.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1762
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe kan ik na style' update alle ingestelde wijzigingen kwijt zijn?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

In Firefox kan je met de inspector kijken wat de locatie (en naam) van de afbeelding is.
Bij de verschillende stijlen is er een map met afbeeldingen, op die locatie kan je de afbeelding terugvinden.
Persoonlijk heb ik me er een gewoonte van gemaakt om een map aan te maken in de rootfolder 'images'.
Hierin komen alle afbeeldingen die ik heb toegevoegd met naam en locatie, zoals bij jou 'toegepaste stijl en logo'.
Als je dat niet (meer) hebt, kan je een nieuwe afbeelding maken, of die uit de map van de backup terugzetten.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast