Met GarageBand een MP3 als ringtone instellen lukt niet, hoe dan wel?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ansvannimwegen
Berichten: 94
Lid geworden op: 15 jul 2014, 16:22

Met GarageBand een MP3 als ringtone instellen lukt niet, hoe dan wel?

Ongelezen bericht door ansvannimwegen »

Vul de lijst onder 'Waar je vraag over gaat' in volgens getoond voorbeeld uit spoiler.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar je vraag over gaat.
  1. Indien van toepassing:
  2. Naam en versie.
    Antwoord:
    GarageBand
  3. Probleembeschrijving.
    Antwoord:
    Met een nieuwere iPhone probeer ik van een MP3 een ringtone te maken, maar dat lukt niet. Is er een andere manier om toch de ringtone te maken die ik wil hebben?
  4. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    n.v.t
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
mario64
Berichten: 536
Lid geworden op: 07 mei 2018, 15:10

Re: Met GarageBand een MP3 als ringtone instellen lukt niet, hoe dan wel?

Ongelezen bericht door mario64 »

De manier waarop ik het gedaan heb is als volgt.

Op de iPhone start ik GarageBand op en stel in hoelang dat deuntje mag duren (ongeveer 30 seconden)
Dan start ik het deuntje dat ik als ringtone wil hebben en tik in 'GarageBand' op 'opnemen'.
Nadat het deuntje is opgenomen, tik ik op de balk van het opgenomen fragment en in het menu tik ik op 'delen'.
Er opent een menu waarin je kunt kiezen hoe je het deuntje wilt gebruiken, kies 'ringtone' en instellen als jouw ringtone.
Dat is het eigenlijk.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten