Hoe voer je een recovery uit op de Acer Aspire ES1 731 c8pe?

Forumregels
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
'Topic titel' mag (inclusief spaties) maximaal 114 tekens lang zijn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vul het vragenformulier in volgens onderstaand voorbeeld.

Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Hier komt waar je vraag over gaat.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Beschrijf het probleem beknopt, vermeld daarbij ook foutmeldingen en/of stopcodes.

Indien van toepassing.
Vul de onderdelen in op de manier zoals getoond in het voorbeeld.
Typ 'n.v.t' waar een onderdeel niet van toepassing is.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hutsefluts
Berichten: 781
Lid geworden op: 29 mar 2016, 20:26

Hoe voer je een recovery uit op de Acer Aspire ES1 731 c8pe?

Ongelezen bericht door hutsefluts »

Vul de lijst onder 'Waar je vraag over gaat' in volgens getoond voorbeeld uit spoiler.
► Laat Spoiler zien
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Waar je vraag over gaat.
  1. Indien van toepassing:
  2. Versie.
    Antwoord:
    Windows 10 Home is corrupt.
  3. Probleembeschrijving.
    Antwoord:
    Ik heb een 'Acer Aspire ES1 731' en het besturing systeem is corrupt, want Windows is zeeeer traag. Alleen het opstarten duurt al bijna een half uur. En als je op een icoon klikt duurt het vaak 10 minuten of langer voordat het bijhorende programma opstart.
  4. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    Ik heb geprobeerd een herstel uit te voeren d.m.v DISM uit te voeren, maar niets lijkt te helpen. Voor 'recovery' te kunnen uitvoeren heb ik Windows 10 versie 1903 nodig en moet ik ook de 'recovery' kunnen uitvoeren van buiten af.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BBgebruiker1
Site Admin
Berichten: 1757
Lid geworden op: 26 jun 2014, 15:55
Locatie: Amersfoort
Zodiac:
Contacteer:

Re: Hoe voer je een recovery uit op de Acer Aspire ES1 731 c8pe?

Ongelezen bericht door BBgebruiker1 »

Om van buitenaf in Recovery modus te komen gebruik je de toetscombinatie 'Alt' met 'F10' tijden het opstarten van de laptop.
Aanname is vaak de oorzaak van ellende.
Plaats reactie

Terug naar “10”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten