Pagina 1 van 1

Waarom kan ik na wachtwoord wijzigen nog steeds niet in Ziggo account inloggen?

Geplaatst: 11 jul 2023, 09:19
door r.schippers
Vragenformulier:
► Laat Spoiler zien
Waar je vraag over gaat.
Onderwerp.
Antwoord:
Ineens kan ik niet meer in mijn Ziggo account inloggen.
Probleembeschrijving.
Antwoord:
Ik kon niet in mijn Ziggo account inloggen, daarom wilde ik wachtwoord wijzigen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Indien van toepassing:
  1. Provider.
    Antwoord:
    Ziggo (vodafone)
  2. Huidige situatie en/of aangebrachte wijziging(en).
    Antwoord:
    Ik heb het wachtwoord vervangen, ik kreeg de melding dat het wachtwoord vervangen was gelukt, maar inloggen lukt niet.
Hieronder ruimte voor extra toelichting:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Waarom kan ik na wachtwoord wijzigen nog steeds niet in Ziggo account inloggen?

Geplaatst: 12 jul 2023, 03:17
door BBgebruiker1
Als het wachtwoord succesvol is gewijzigd, maar je kunt nog steeds niet inloggen dan zou er iets mis kunnen zijn met het nieuwe wachtwoord.
Eigenlijk moet je dan bij de provider zoeken wat de voorwaarden zijn voor een wachtwoord.
Meestal kan je met Googlen snel vinden wat de voorwaarden zijn bij de provider voor een wachtwoord om in te kunnen loggen.
Meestal is dat een combinatie van letters/hoofdletters met cijfers en/of leestekens.
Daarnaast wordt steeds vaker gebruik gemaakt van 2 stappen beveiliging, wat betekent dat je eerst met gebruikersnaam en wachtwoord moet inloggen, om daarna per SMS een code toegezonden te krijgen die je moet invoeren alvorens verder te kunnen.